Współpraca
Jeśli zależy Ci na przyciąganiu nowych klientów, budowaniu ich lojalności, zgłoś się do nas.
Oferujemy kompleksowe wsparcie, które pozwoli zwiększyć sprzedaż, poprawić organizację pracy i wdrożyć nowoczesne narzędzia obsługi klienta. Rozwój firmy, zwiększenie liczby klientów, usprawnienie obsługi czy podniesienie jakości usług to wszystko możesz osiągnąć szybciej, sprawniej i bardziej efektywnie.
Nasze usługi zapewniły wymierne efekty oraz najwyższą jakość wsparcia dla firmy.
Anna Kowalska
Dyrektor ds. Operacyjnych
Współpraca z zespołem GPE PARTNERS była inspirująca i przyniosła realne korzyści.
Michał Nowak
Kierownik Projektu
Profesjonalizm i precyzja GPE PARTNERS znacząco poprawiły efektywność naszych procesów.
Ewa Zielińska
Menadżer ds. Rozwoju
Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani z jakości świadczonych usług i wsparcia na każdym etapie.
Tomasz Wiśniewski
Specjalista ds. Zarządzania
Portfolio projektów grupy GPE
Poznaj szczegółowo proces współpracy z nami, który pomaga firmom optymalizować działania i osiągać trwały rozwój.

Stworzenie i wdrożenie nowej koncepcji logistyki w największym holdingu energetycznym w Polsce. W zakresie projektu uwzględniono analizę stanu obecnego oraz stworzenie i wdrożenie nowej koncepcji logistyki, obejmującej:
- zbudowanie strategii zarządzania gospodarką magazynową części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i głównych komponentów,
- stworzenie procesów i narzędzi do definiowania zapasów bezpieczeństwa oraz przepływu asortymentu w całym łańcuchu procesowym,
- zbudowanie struktury organizacyjnej oraz określenie ról i odpowiedzialności,
- wdrożenie modułu MRP w SAP.
Przyniesiona wartość: Redukcja stanów magazynowych o 13 mln PLN + NPV na YoY 520k PLN

Stworzenie i wdrożenie nowej strategii funkcjonowania obszarów operacyjnych serwisu turbin wiatrowych na obszarze całej Polski dla największego producenta turbin wiatrowych na świecie. W ramach projektu stworzono i wdrożono nową koncepcję pracy serwisu oraz funkcji wspierających (Planning, Supply Chain, Backend) wraz z optymalizacją rozmieszczenia magazynów, strategii definiowania stanów magazynowych dla części serwisowych oraz przepływu materiałów i informacji w całym procesie.
Przyniesiona wartość: Redukcja kosztów YoY na poziomie 1.4mEUR

Optymalizacja kosztów operacyjnych serwisu turbin wiatrowych w Belgii i Holandii dla największego producenta turbin wiatrowych na świecie. Zakres projektu obejmował zaprojektowanie optymalnego rozmieszczenia magazynów oraz wdrożenie nowej koncepcji uwzględniając przygotowanie nowych lokalizacji, relokację oraz stworzenie i wdrożenie strategii przepływu materiałów i części serwisowych w całej organizacji.
Przyniesiona wartość: Redukacja kosztów 300k EUR YoY

Stworzenie standardów operacyjnych dla nowej linii produkcyjnej przeznaczonej do produkcji pizzy dla jednego z kluczowych międzynarodowych koncernów z branży food, co pozwoliło na wyprzedzenie harmonogramu wdrożenia i wcześniejsze uruchomienie seryjnej produkcji.

Zaprojektowanie oraz wdrożenie nowego konceptu logistyki wewnętrznej dla całej fabryki producenta szaf elektrycznych w branży energii odnawialnej. Zakres projektu obejmował optymalizację stanów magazynowych, rozmieszczenia surowców, ich przygotowania oraz opracowania strategii dostarczenia na produkcję w systemie Just-in-time i Just-in-sequence. W ramach działań stworzono strukturę magazynu centralnego i magazynów buforowych, opartych o MRP, generujących automatyczne, systemowe sygnały o potrzebie uzupełnienia stanów magazynowych. Dodatkowo, w ramach projektu wdrożono usprawnienia dotyczące planowania produkcji, procesów zakupowych oraz stworzono strukturę identyfikacji lokalizacji. Jednym z kluczowych produktów projektu było narzędzie do automatycznego definiowana strategii dostarczania komponentów do produkcji.
Przyniesiona wartość: Redukcja zapasów o 1.1 mln PLN oraz NVP + ok 50k PLN YoYs

Projekty optymalizacyjne procesów produkcyjnych dla nowych i aktualnych łopat do turbin wiatrowych (w tym dla największej seryjnie produkowanej łopaty na świecie, Turbina 12 MW Haliade-X – kalkulowany benefit rzędu 14,5 mln euro rocznie), przy użyciu własnych narzędzi, ukazujących przepływ procesów i surowców z podziałem na sekwencje, wraz z definiowaniem zasobów ludzkich, ich kosztów i roboczogodzin oraz projektowaniem stacji roboczych.
Przyniesiona wartość: Optymalizacja cyklu produkcji łopaty o 25 %

Projekt polegający na przygotowaniu do skalowania organizacji serwisowej wraz z wydzieleniem nowych regionów i zmiany struktury organizacyjnej. Wzrost organizacji z ok. 180 osób do 260. Budowa jednostki treningowej dla potrzeb własnych i zewnętrznych. Rozbudowa magazynu centralnego.
Przyniesiona wartość: Przygotowanie organizacji do skutecznego rozrostu o 25% rocznie przy optymalizacji kosztów o 5%

Przebudowa jednostki organizacyjnej w celu przygotowania do wzrostu:
- Redefinicja obowiązków i ról w organizacji
- Redefinicja outsourcingu i usprawnienie procesów rekrutacji oraz marketingu na rynku pracy
- Budowa struktury KPI, wprowadzenie organizacji w pracy na KPI oraz budowa narzędzi do ich monitorowania
- Edukacja organizacji w pracy z P&L i optymalizacji kosztowej
- Praca nad dostawami materiałów kluczowych poprzez projekt Kanban
- Skuteczna implementacja metodyk LEAN w 1/3 organizacji ( 4,5 GW )
- Praca nad strategią związkową i opracowanie projektów umów zbiorowych.
Przyniesiona wartość: Rozrost organizacji o 30%, Usprawnienie marży o 35%, obniżenie kosztów w Australi i Nowej Zelandii o 6k EUR / MW – 15mEUR do 21mEUR

Interim management – przejęcie obowiązków zarządzania organizacja 70 osobową na 6 miesięcy w ramach wspracia organizacji przy restrukturyzacji. Przygotowanie organizacji do wzrostu i nowego startu z nowym zespołem liderów. Budowa organizacji commissioningowej dla nowych turbin. Wprowadzeni i zarządzanie przez KPIe.
Przyniesiona wartość: Rozrost organizacji serwisowej o 10%, Obniżenie kosztów o ok 7% procent, Budowa zespołu commissioningowego

Wsparcie w projektowaniu rozkładu maszyn, ciągów komunikacyjnych i stanowisk roboczych. Budowa magazynu wysokiego składowania oraz planowanie jego logistyki wraz z określeniem stanów magazynowych i cyklów ich dostawy. Zatrudnienie i szkolenie zespołu produkcyjnego. Budowa łańcuchów dostaw i ich optymalizacja. Budowa działu montażu i działu serwisu. Przygotowanie placu dla rozwiązań testowych. Montaż 40+ obiektów w Polsce, Szwecji, Białorusi i Rosji.
Przyniesiona wartość: Zainicjowanie procesów, budowa organizacji, zatrudnienie 30+ osób, realizacja 40+ projektów





Liderzy którzy nam zaufali:







